lördag, oktober 22

vart tog glaset vägen?

Blir en lugn helg för min del, är "barnfri" (hundfri). Var i Lund igår och hälsade på en gammal vän. Ikväll kommer min Julia och hennes hund Vera hit för att umgås med mig. Vi ska käka lite pizza, snacka skit och bara mysa som vi är bäst på att göra.

Har en stor hemtenta på ingång, inlämning den 28 så nästa vecka blir det bara till att skriva och skriva. Tur att jag gick journalistik i 3:an.

Måste berätta om en sak som inträffade idag. Låg i soffan och kollade på gamla avsnitt av det okända. Efter detta började jag med disken och kom på att ett av de lite finare glasen fattades. Jag är medveten om att ett av dem gick sönder förra helgen, men de tredje kan jag inte hitta. Har letat överallt i lägenheten, i alla skåp, kastruller, frysen/kylskåpet. Kan inte hitta det. Hoppas att Julia hittar det sen, ett glas kan inte bara försvinna sådär.

Vill även säga grattis till min älskade Johanna som fyller 22 år. Hoppas du får en underbar dag/kväll. Jag älskar dig mitt pucko.

Denna låt har spelats nu i några timmar och jag älskar den, den förklarar så mycket om hur människor kan känna sig.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar