tisdag, oktober 25

12 böcker på 5 mån. OMG!

Befinner mig hos mamma och pappa. Jag och Keisy följde med hem igår, kände konstigt eftersom att man inte har varit här på ungefär 2 veckor. Var visserligen hemma 5 min häromdagen. Ibland behöver man (jag) få känna mig som ett barn, bli lite ompysslad och uppassad. Inget mig emot, saknar lägenheten ytterst lite.

Det viktigaste man inte får glömma när du flyttar är att du hade ett hem innan. Att klippa navelsträngen bara sådär tror jag inte många klarar av. Lycka till.

Sitter och pluggar till hemtentamen vi har tills torsdag - elller så var det fredag. Läser just nu om missbrukare och hur man blir av att "röka på". Inget jag vill läsa om, ett måste är ett måste.

Veckan kommer bara bestå av att plugga, plugga och plugga. Gillar hemtentamerna mer än saltenterna. Vill även tillägga att till er som funderar på att läsa en kurs/program. Glöm inte att Ni själva får stå för kostnaderna för era böcker. Ex: min kurs som jag läser nu på 5 mån, där ska vi ha 12 böcker. Den billigaste boken jag köpt hittills har kostat med frakt 116 kr. Läs inte en kurs bara för Att, det kostar.


Cambider är superbra! Ironiska jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar