tisdag, oktober 11

Har haft mamma, pappa, Klara och lilla E på besök idag. Har varit och köpt en tvsladd och skaffat bredband. Kan inte bli bättre. Haha har nästan kollat igenom alla filmer jag har så ska bli skönt med lite tv nu. Kom på att jag har glömt min sladd till kameran hemma så får bli lite iphone bilder.

Ikväll kommer Linda hit. Blir middag och soffmys. Imorgon beger vi oss mot 6 timmars shopping i Ullared. Kommer ihåg när jag, Linda, Emma och Willma skulle upp dit. Vi sov nog 1-2 timmar och var där uppe i kanske 2 timmar. Denna natten blir det nog lite mer sömn eftersom att bussen går 6:25 från sommarlust.

Dagarna ser nästan likadana ut. Börjar som sagt komma in i rutinerna. Keisy trivs och njuter av att få ha mig för sig själv. Blir några myskvällar i veckan med vänner och kafferep. Är väldigt stolt över mig själv att jag inte har handlat några kläder alls på en månad. Men imorgon ska jag faktiskt unna mig något nytt. Lägenheten är nästan helt klar. Ska köpa gardiner och lite småsaker.

Det ända jag har att klaga över är det  lilla badrummet jag har, tror att den är 1-2kvm stor bara. Gå in backa ut som man brukar säga.

Har även fått en spegel av mamma och pappa :)



1 kommentar: