måndag, oktober 17

ännu mer inredning

Kom precis hem från Lund/Malmö. Pappa ville visa lite inredningsaffärer för mig och mamma. Köpte riktigt häftiga magneter, der ut som träkulor, en kökslampa, två handdukar till köket, en "burköppnare", skål, hink till toan, stenar till mina lyktor och några pinnar som ska lukta gott.

Sitter just nu i soffan och dricker lite te, lyssnar på musik och myser med Keisy. Riktigt skönt att ha hund nu när man bor ensam. Allting någon som blir glad när man kommer hem och skuttar & har sig. Vet inte vad jag hade gjort utan mitt lilla troll.

Hade även min första fest i lörd, dock var det inte mening. Svin kul hade vi, tills jag upptäckte dagen efter att ett av de lite finare glasen hade gått sönder och soffbordet. Tur man har fina vänner som kommer och lagar det till en sen. Någon gång ska alltid vara den första. Vi hade riktigt kul och det är huvudsaken.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar