fredag, september 16

nytt kapitell

Nu har ett nytt kapitell öppnats upp för mig. Det vill säga högskolan och att "lämna boet". Till en början såg jag det som att det var dax att bli vuxen samt att börja ta ansvar av ens egna handlingar. Därför vill jag tillägga att "lämna boet" är värre än man kan tro, det kostar, tar tid samt känslosamt.

Från och med nu kommer Jag vara själv i mittt hem, förotum min hund. Men det kommer inte finnas någon som säger Tjenatjena när Jag kommer in eller att man ser mamma/pappa i köket och maten är klar. GLÖM DET! Nu ska Jag stå på egna ben. Handla mat, kissa/bajsa hunden, städa, laga maten, diska, tvätta bjuda in folk/säga nej till folk, köpa det som fattas i din bostad osv.


Denna låten får avsluta detta inlägg. Ska även tillägga att jag är ny med att blogga, vet knappt hur man gör. Vi får se hur det går, önska mig lycka till :)
http://www.youtube.com/watch?v=rWGUmcFLdu8&feature=related

1 kommentar:

  1. Dörren står alltid öppen för Dig i Maglehem. Mamma

    SvaraRadera