tisdag, september 20

...dörrarna öppnar sig

Har varit en mycket hektisk dag. Var hos ABK vid tio och skrev kontrakt och valde även färg till storarummet, hade först tänkt mig vit/grå men valde ist vit. Lättare att matcha. Fick även reda på att det är dax att renovera köket, dock älskar jag det köket som det är nu så avvaktar lite. Sedan åkte vi och köpte stolar till köksbordet, städgrejor ( inte så kul) och en praktisk hylla som ska vara i köket.

Ska även på arbetsintervju på fredag och tisdag. Fick hem min lampa igår som jag beställt och den är snarligt min fönsterlampa.

Har lärt mig två viktiga saker idag. Det första är att även om man ibland har det kämpigt så ska man ha i baktanke att det blir bättre. Idag fick jag en sådan bekräftelse att det blir bättre. Sedan Ska man titta i olika affärer efter priser osv. De stolarna jag köpte idag hittade jag 100:- billigare/stol i en annan affär. Sparade jag 400 kr. Ja tack!

För några veckor sedan var mamma och jag på en "loppis" och där hittade jag två Kostaboda burkar i glas för 5:- st. Rätt så billigt för det märket. Kan man ha lite sylt i -fast jag äter ju inte sylt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar