fredag, september 23

effektiva jag.

Unde beloppet av två timmar har jag hunnit med att få nyckeln, prata med hyresvärden samt få en rundtur i huset, packat upp i köket och varit på arbetsintervju. Kalla mig den effektiva tjejen. Imorgon blir det att måla i köket, kanske hinner med hallen också. Måste säga att mitt kök är urgulligt. Dock litet, men jag får plats där + en köksö. Detta gillar vi.

Ett tips som jag själv insåg idag att jag gjort är att packa ner för mycket av samma sak. Har nog packat ner 7 olika bakformar. Och vad ska man med så många till? Även olika glasmuggar osv.

Arbetsintervjun gick bra, får svar redan ikväll. Hoppas innerligt att jag får detta jobb.

Fick även en kudde igår från mamma och pappa från Borett, såklart. Det ligger en rolig historia bakom denna kudde. Jag kom in på högskolan som 4 resv och stod i kö till denna lägenhet som 4 resv, på denna kudde är det en 4 och jag älskar som sagt Borett. Sammanträffande?

Lägger upp lite bilder på lägenheten, dock är det svårt att få med allt då lägenheten är så pass liten.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar