fredag, september 16

löshår vs. diskmedel

För cirka 1-2 år sedan önskade man sig löshår/smink/väskor mm. För några dagar sedan fick jag en liten röd dammsugare av mam and dad. Tänker man tillbaka har min uppskattning förändrats drastiskt. Nu värdesätter man saker och ting på ett annat vis, vuxenpoäng.

Ett tips till er som ska lämna boet eller har det i tanken - önska er presentkort på ex ikea, borett, Mio etc. Det gynnar er mer än man kan ana. Till en början tänkte jag att Jag kunde köpa exakt det jag ville och att pengar ordnar sig till slut. Dream on baby! Det gäller att prioritera det som är nödvändigt, det andra kommer senare. (Spara så mycket ni kan).

Men ett annat tips när det gäller heminredning. I Brösarp (cirka 4 mil utanför Kristianstad) finns det en mycket fin inredningsbutik, där de har något för alla åldrar, kvinna som man. Modernt och gammalt. Mamma och jag tog en liten tripp idag och detta införskaffade jag mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar