måndag, november 7

utan kaffe - ingen hjärna.

Föreläsningar i cirka sex timmar gillas såhär på en måndag då morgonen började utan kaffe. Den första föreläsningen minns jag inte ens vad den handlade om, den andra handlade om folkmord. Rätt intressant och läraren vi hade var duktig, dock tappade han mig mot slutet.

Fick även ett samtal ifrån CSK, de ska påbörja min utredning redan imorgon. Blev rätt förvånad eftersom att de sa att väntetiden var lång, drygt efter jul/nyår. Någon hade tackat nej tydligen. Tur för mig.

Imorgon är det även hallowen (stavning?) fest med barnen och de andra mentorerna. Jag och X ska vara skelett. Muhahahahha. Och till helgen blir det ljusparty hemma hos mig, är det någon som känner att "Jippi, jag vill komma). Säg gärna till innan torsdag då. För er som inte varit på ett kan jag rekomendera det - om man nu älskar ljus m.m.

Var på bio i lördags och såg Jonny English. Gillar man James Bond gillar man denna, dock med lite mer humor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar