torsdag, november 10

lite nytt, lite eget.

Keisy och jag tänkte ta sovmorgon, den varade till 7-8 ungefär. ABK tyckte att tydligen att det var helt ok att köra med en lövmaskin utanför mitt fönster. Länsade frukostförrådet för att kunna köpa nytt idag.

Mamma och jag brukar ha en dotter-mammatid på Willys. Köpte lite bröd, mjölk, diskmedel, popcorn osv. Har plockat undan lite idag, diskat och så.

Senare idag kommer en kompis hit, tror att syrran också kommer. Ska iaf fixa gymkort på Fitness24/7 för imorgon blir det morgonträning med Madde, Johanna och deras vän Malin. Kan vara skönt att starta dagen med träning för att sedan kolla på film o analysera lite i skolan.

Tänkte visa lite inredning jag har här hemma. Lite nytt, lite som min faster har designat och lite jag själv gjort.


Köpt nere i Lund. Kommer inte ihåg vad affären heter. En "bra att ha skål".

Denna har min faster designat. Alla vi flickor på den sidan får en sådan när vi tar studenten (har jag för mig).

En kvinnokropp som gjordes under tiden på Sophiaskolan i Rörum. Den ska inte föreställa mig.

min egen surgubbe. Gjorde denna när jag gick på Sophiaskolan i Rörum. Den tiden då man oftast hade sämre dagar. Dock ser den bättre ut IRL.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar